7 augusti 2014

Hej igen och Peter Sarsgaard

"Hej igen och Peter Sarsgaard"
Har inte gjort det sommarbloggande i år som jag har gjort de senaste åren. Försöka koppla av och koppla bort lite mer än tidigare. En av fördelarna med detta är att jag har samlat på mig en del roliga saker under sommaren som jag tänkte poritionera ut här nu när en intensvis höst för djuren börjar - förstås med fokus på riksdagsvalet i september och att vi ska se till att förbjuda pälsfarmningen en gång för alla!

Först ut - skådishunken Peter Sarsgaard som ger oss en inblick i den vegovänliga filmindustrin i USA. Kul! Och jag tycker faktiskt också det är uppfriskande med någon som säger att det kan vara krångligt att vara vegan. Det är så många som pratar om det i nästan religiösa termer, bra med lite vardagsrealism ibland.

Från intervjun:
"You've been a vegan for a while now. Has it become easier over the years?
Being honest, it's still really hard. On movie sets actually it's not that bad because there are a lot of vegans working in the entertainment industry. On the movie that I just wrapped I was actually wondering what the meat eating actors were doing!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.