7 oktober 2011

Gött mos med vegankorv

På besök i Göteborg måste man ju prova den nya 7-Eleven-vegankorven. Klart bättre än mina (förvisso tämligen låga) förväntningar. 4 av 5 goa gubbar blir det i betyg från mig (med stark senap och rostad lök på, såklart). Blev förvarnad om det lite annorlunda brödet, men inget som störde mig.

Att tjejen bakom mig i kön också köpte en vegokorv var ett trevligt grädde på moset. Så nu väntar vi bara på att denna finfina nyhet sprider sig till större städer än Göteborg.



4 kommentarer:

  1. Vad spännande! :D Vad roligt att det finns, det där måste jag testa!

    SvaraRadera
  2. Fanns ingestans i Sthlm under hösten iaf. Vore kul med ett inlägge om en uppdaterin av läget för vegokorven i Sverige!

    SvaraRadera
  3. Enligt tidningen Pinto (http://www.pintomagasin.se/7-elevens-korvtest-fortsatter-i-stockholm) skulle korvarna dyka upp på prov även i Stockholm. Än är det ingen som har sett till dem, hoppas de dyker upp!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.