3 oktober 2007

Live från tunnelbanan

6 kommentarer:

  1. Jag måste säga att reklamen verkligen drar ögonen till sig. Bra jobbat av reklammakarna!

    SvaraRadera
  2. Så bra!! Vá stolt jag blir över min förening.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat, Djurens Rätt! Såg den i morse på väg till jobbet. Möjligheten till identifikation med den utsatthet som djuret på bilden utstrålar är stor.

    Skickade ett bidragssms också, då jag vet att det tyvärr inte är gratis att annonsera i t-banan... (vilket det fan borde vara för seriösa organisationer!)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med - bra gjort! Jag tror att jag klämde iväg två SMS i farten... men sällan har jag känt mig så lycklig över att det.

    SvaraRadera
  5. Bra med rakt djurrättsbudskap. Bra jobbat!
    Blev annars ganska uppgiven när jag fick medlemstidningen i min brevlåda för några dagar. Framsidan lovade gott: "Djurens Rätt granskar djurparkerna". Men ack, det enda som tidningen hade lyckats båda upp är en händelse om en apa som förflyttades från ett förtryck till ett annat och ekonomiska oegentligheter från en man som är död sedan flera år tillbaka. Snacka om att ge legitimitet till allt det som pågår i djurparkerna idag. Tidningen tycks inte ha funnit något värt att skriva om där... Har ni besökt någon park? Om, hade ni skygglappar för ögonen?

    På Djurens Rätts hemsida kan man läsa att föreningen är mot alla former av utnyttjande av djur i underhållningssyfte. Inte ens det går att läsa i tidningen. Svagt, tycker jag!

    SvaraRadera
  6. Jättebra reklam, som jag vet att många uppmärksammar och får sig en tankeställare av; budkapet är så direkt. Fantastiskt bra att ha denna reklam även i tunnelbanan!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.