Hade jag varit PR-chef för Djurens Rätt hade jag aldrig godkänt denna annons,då den är övertydlig och vädjar till människors lägsta känslor och inte deras intellekt. Kort sagt, dålig annons! Inte så smart att blanda in sällskapsdjur i matproduktionen.
Då gillar du säkert inte heller att annonsen även synts i Stockholms tunnelbana för ett par år sedan: http://djurensratt.blogspot.com/2007/10/live-frn-tunnelbanan.html
Jag tycker att annonsen/reklamen för djuren och Djurens Rätt är oehört bra. Reklam ska anspela på känslor och det gör ni perfekt. Den anonyme reklammannen tycks leva i en annan tid och dessutom vara okunnig.
Hade jag varit PR-chef för Djurens Rätt hade jag aldrig godkänt denna annons,då den är övertydlig och vädjar till människors lägsta känslor och inte deras intellekt.
SvaraRaderaKort sagt, dålig annons!
Inte så smart att blanda in sällskapsdjur i matproduktionen.
Då gillar du säkert inte heller att annonsen även synts i Stockholms tunnelbana för ett par år sedan: http://djurensratt.blogspot.com/2007/10/live-frn-tunnelbanan.html
SvaraRaderaJag tycker att annonsen/reklamen för djuren och Djurens Rätt är oehört bra.
SvaraRaderaReklam ska anspela på känslor och det gör ni perfekt.
Den anonyme reklammannen tycks leva i en annan tid och dessutom vara okunnig.